Πέμπτη, Ιανουαρίου 01, 2009

"..the wind whistles down.."


Είναι περίεργο πόσο γρήγορα έχουν περάσει σχεδόν τέσσερις μήνες..
Πέρσι τέτοιο καιρό προετοιμαζόμουν για τις αιτήσεις για το μεταπτυχιακό. Τώρα είμαι ήδη στα μισά..
Είναι τόσα αυτά που θα μπορούσα να γράψω αυτό τον καιρό κι άλλες τόσες οι φωτογραφίες που θα μπορούσα να αναρτήσω. Μπορεί να 'ταν θέμα χρόνου/προτεραιοτήτων που δεν τελείωνα το ήδη αρχινισμένο ποστ, είτε δε μου έβγαιναν να τα γράψω εδώ για διάφορους λόγους.

Επιφυλάσσομαι.. για όταν ξανανέβω πάνω, στο δεύτερο πλέον σπίτι μου.
Καλή Χρονιά να έχουμε!



23



___________________
It's the first day of the rest of your life

5 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι ρε συ!
    Τις προάλλες σκεφτόμουν ότι έχεις καιρό να γράψεις-πες κάτι για τη νέα ζωή!

    Καλή χρονιά-υγεία-χαρά-ταξίδια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος3/1/09, 1:44 π.μ.

    Θα γράψω λογικά..εν καιρώ. :)

    Καλή χρονιά να 'χεις με υγεία, χαμόγελα κ' δημιουργικότητα -δημοσιογραφική κ μη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά Σοφάκι, να είσαι καλά πάντα και να περιτριγυρίζεσαι από αγάπη.
    Άντε και το δεύτερο μισό να είναι ακόμα πιο όμορφο και χορταστικό από το πρώτο. Φιλιά πολλά μικρή μου, να τα περάσεις πολύ-πολύ όμορφα. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος4/1/09, 4:52 π.μ.

    Καλή χρονιά mindy μου, με υγεία! Ήδη η μια επιθυμία σου πραγματοποιήθηκε' να είσαι δίπλα σε αυτούς που αγαπάς.:)
    Σ'ευχαριστώ! Κι εσένα σου εύχομαι καλές αρχές και συνέχειες.
    Φιλιά, θα τα πούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή