Τετάρτη, Ιανουαρίου 31, 2007

11:11

Ώρες ώρες με φοβίζει η διαίσθησή μου.. χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω, χτυπάει αρκετές φορές κέντρο!

Μου 'χε πει ο Κ. ότι είχε ακούσει κάπου ότι οι τέσσερις άσσοι στη σειρά είναι πολύ καλό σημάδι, τύχη! -σε ρολόι, πινακίδες αυτοκινήτου κτλ- Από τότε το πρόσεχα περισσότερο, μερικές φορές μάλιστα μπορεί αν ήθελα να σηκωθώ μεταξύ 11- 11:15 (ναι, ξυπνάω και αυτές τις ώρες..φοιτήτρια γαρ) να έβαζα το ξυπνητήρι 11:11. Τις τελευταίες μέρες έχει τύχει δυο τρεις φορές όταν κοιτάω το -ψηφιακό- ρολόι μετά από ώρα να δείχνει 11:11, έτσι και χτες καθώς διάβαζα το βιβλίο με τους 40+ αριθμοδείκτες. Μου 'μεινε και το πρωί που έκανα επανάληψη τα προβλήματα στο λεωφορείο, διαβάζοντας το πρόβλ. 11.11 λέω να δεις που θα πέσει αυτό κ θα γελάω.. Μοιράζονται οι κόλλες, ομάδα Β, θέμα 3, το προβληματάκι μου! ;) "Το 'ξερα!" [θα μου πεις αν δεν έπεφτε? λεπτομέρειες.. προαίσθηση είναι αυτή, αν θες την ακούς] ok, εύκολα ήταν, διαπρέψαμε.
Δεν είναι όμως το πρώτο -ελπίζω ούτε τελευταίο- σκηνικό. Στο πρώτο μάθημα αφού έχουμε κάτσει στις θέσεις μας και ξεφυλλίζουμε το βιβλίο, λέω στη Μ. μπορεί να πέσει αυτό, για να έρθουν μετά τα θέματα να με επιβεβαιώσουν -χαμογελάω ενώ η Μ. ήταν έτοιμη να με βρίσει. Είναι κ τα τυχερά.. τελευταία στιγμή ρωτάω τον πίσω μου αν έμαθε τι έπεσε στην προηγούμενη βάρδια, μου λέει κάποια, στο ένα του λέω α, αυτό δεν το έχω διαβάσει καθόλου. Για να δούμε τι λέει.. ρίχνω μια ματιά και μου έπεσε. κτλπ.. (κυκλοφοριακή ταχύτητα λογ/σμών πληρωτέων:) - καλά, μη γελάτε, το ξέρω βλακείες λέω, απλά έχω υπερένταση)

Αυτό που το πας? Διαβάζω μέχρι αργά, όχι από νωρίς όμως' μη μπερδευόμαστε, ύστερα από λίγες ώρες ξυπνάω να γράψω, κι έπειτα έχω μια διάθεση να κάνω πράγματα, να βγω, να συγυρίσω :) και να μη νυστάζω μέχρι το βράδυ -τις τελευταίες δυο βδομάδες το νωρίτερο που χω κοιμηθεί μία φορά πρέπει να 'ταν στις 2, κανονικά μετά τις 3. Αυτό με το συγύρισμα, ναι με πιάνει στις εξεταστικές στα καλά του καθουμένου, δηλ. όχι ακριβώς στα καλά του καθουμένου αλλά όταν κάθομαι να διαβάσω. Εκεί που τελειώνεις μια σελίδα, νιώθεις περήφανη που προχώρησες και λες δεν κάνω ένα χάζεμα σκέψεων για 5, 10, 15.. λεπτά? Ε, μετά το μάτι πέφτει πάνω στη σκόνη της βιβλιοθήκης και λες δε γίνεται, ο χώρος που σε περιβάλλει όταν διαβάζεις πρέπει να είναι καθαρός. Πας μετά να πάρεις το φορτιστή από την ντουλάπα κ το βλέπεις, θέλει ένα χεράκι συμμάζεμα κι εδώ! :) Τι? Δικαιολογίες για να μη διαβάσω? Το θέμα είναι ότι τα βρίσκω και μετά μπροστά μου, αλλά τότε βρίσκομαι στις οικείες ώρες μου τουλάχιστον..

Σας αφήνω τώρα, γιατί έχω να τελειώσω δύο μαθήματα για αύριο. Όπως μου πε κι η Α. δε σε φοβάμαι εσένα, χτυπάς διπλοβάρδιες!

~~~~~~~~~~~~
Φλας μπακ: 1 - 2 - 3 - 4 - 5

Τελικά κατά μία άποψη, είναι ωραίες οι εξεταστικές!
..και σκέφτομαι ότι μου μένουν κανα δυο ακόμα.

~~~~~~~~~~~~
[Κικιρίκου]

8 σχόλια:

  1. :-) Εσύ τουλάχιστον βρίσκεις πάντα τους ρυθμούς σου στο διάβασμα και τα καταφέρνεις.Με μας τι θα γίνει?
    Κι όταν οι άλλοι χάνουν τις εξεταστικές το σοφάκι δίνει.(Όταν ο ήλιος φεύγει o Johny Walker έρχεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος2/2/07, 1:46 μ.μ.

    Όλοι βρίσκουμε τους ρυθμούς μας.

    "Μπορείς να αγγίξεις την αιωνιότητα απλά κάνοντας κάτι σημαντικό" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος5/2/07, 5:49 π.μ.

    Εγώ η κακομοίρα που παραδίδω εργασία σε τρεις βδομάδες κι ακόμη δεν έχω ξεκινήσει καν το διάβασμα?
    Φτύσε με , μη λυπάσαι το σάλιο σου και βάλε τη διαίσθησή σου να δουλέψει.
    ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5/2/07, 3:33 μ.μ.

    Αμέεεεε.. αφού το ξέρεις' αν θες, μπορείς! ;)
    Ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις (πιο πριν νωρίς θα 'ταν, μην υπερβάλλουμε ε?:D)

    Φτου φτου φτου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πώς τα πας με την εξεταστική τελικά;;;;;) καλή τύχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος8/2/07, 12:32 π.μ.

    Χμ, καλά τα πάω, καλά!
    Ευχαριστώ spirit :)
    άντε, μια βδομάδα έμεινε..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολλά μου θύμισες, χαμογελάω μόνη μου τώρα... Και μένα η νοικοκυροσύνη μου με έπιανε εν καιρώ διαβασμάτων. Τώρα που έχω γλυτώσει απ' αυτά, με πιάνει κάθε φορά που αρρωσταίνω. Ως και ψωμί είχα ζυμώσει μία φορά που ο γιατρός μου είχε απαγορέψει να βγω από το σπίτι για τέσσερις μέρες (το πώς βγήκε βέβαια μετά το ψήσιμο, είναι άλλη ιστορία). :-P

    Καλά αποτελέσματα. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος11/2/07, 7:42 μ.μ.

    :-))) με καταλαβαίνεις λοιπόν

    Thanx mindy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή