Τετάρτη, Μαΐου 17, 2006

Ωραία που είναι τα ταξίδια..

Μια βδομάδα Παρίσι - Λουξεμβούργο με τη sister! Ήταν πολύ όμορφα..
Θα μπορούσα να πω ότι ίσως μου άρεσε πιο πολύ το Λουξεμβούργο, αλλά και πάλι μιλάμε για διαφορετικά πράγματα.
Λεπτομέρειες έπονται..

Στο γυρισμό καθόταν δίπλα μου μια κυρία, που διδάσκει μάλιστα στη Γαλλία στο αντίστοιχο τμήμα με το δικό μου. Το χρώμα της πρόδιδε ότι ήταν από άλλη χώρα, οπότε τη ρώτησα από πού είναι. Αφού με έβαλε να μαντέψω -κι έπεσα κοντά, Ινδία- μου είπε πως είναι από το Πακιστάν. Με ρωτάει έπειτα από πού το ξέρω, με ένα αμυδρό χαμόγελο, από τους τρομοκράτες? Και από αυτούς της λέω αλλά όχι μόνο..(όπως και να 'χει αγεωγράφητοι δεν είμαστε*). Άρχισε λοιπόν να μου λέει πως δεν είναι έτσι όπως τα παρουσιάζουν στην τηλεόραση τα πράγματα. Υπάρχουν και οι τρομοκράτες, αλλά δεν είναι η πλειοψηφία, ούτε γίνονται συνέχεια φασαρίες και μαλώνουν μεταξύ τους οι Πακιστανοί. Όποιος επισκέπτεται τη χώρα τους, λέει, βλέπει κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό που περιμένει.. έχει διάφορα όμορφα μέρη, και βουνό όπου πηγαίνουν αρκετοί που ασχολούνται με την ορειβασία, αλλά και θάλασσα. Επιπλέον οι γυναίκες σήμερα είναι πιο ανεξάρτητες απ' όσο τις παρουσιάζουν τα media. Ξέρατε ότι τη θέση πρωθυπουργού την κατέχει γυναίκα?
Μετρημένη γυναίκα φαινόταν και πιστεύω πως όλα αυτά δεν τα έλεγε για να δείξει ένα ωραιοποιημένο Πακιστάν.
Και μετά από αυτό διαβάζω και στο ΒΗΜΑgazino το οδοιπορικό που είχε για "το άλλο Ιράν, όσα δε δείχνουν τα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων" κι έπειτα λέω πως ίσως τελικά να μη μένουν πίσω κάποιες χώρες, αλλά κάποιοι άλλοι να είναι τόσο κολλημένοι που να μη βλέπουν -ή να μη θέλουν να δουν- τα έστω και δειλά βήματα που κάνουν οι χώρες αυτές. Απλά χρειάζονται πολύ περισσότερο χρόνο... είναι γεγονός.


*Σε ένα φωτογραφείο στο Λουξεμβούργο μάς ρωτάει η υπάλληλος από πού πήραμε κάτι κρεμαστά. Της λέμε από την Ελλάδα, από την Αθήνα. Και λέει "Πού βρίσκεται η Ελλάδα?" !!! Κοιτάζομαι με την αδερφή μου μες στην απορία.. και μετά της λέω "Η Ιταλία ξέρεις πού είναι? Δίπλα." Και προς το τέλος λέει πάλι "Κρίμα..είναι μακριά η Ιταλία.."
Ήθελα να της πω "Μα καλά, είσαι σοβαρή?!" Και όντως μιλούσε σοβαρά απ'όσο έδειχνε. Και να πεις ότι τουλάχιστον από τους Ολυμπιακούς αγώνες κι έπειτα δεν έχουμε φανεί ως χώρα?


__________________________
Θα 'ρθουν κι εδώ
επιτέλους οι Pearl Jam όπως έχει ανακοινωθεί. Δε λέω πολλά, γιατί μέχρι το Σεπτέμβριο ποια συναυλία μένει και ποια ακυρώνεται -σύνηθες φαινόμενο. Λίγο ακριβό δεν είναι το εισητήριο?

9 σχόλια:

  1. Πες κι'αλλα για το ταξιδι..αντε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος17/5/06, 9:45 μ.μ.

    Nαι,ναι.. :) θέλω να περάσω και τις φωτογραφίες πρώτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. περιμένω φωτό και αρκετά περισσότερα φυσικά, κάνε βουντού μην μας το χαλάσουν όπως και πέρυσι μπας και τους δούμε και Live τους Pearl Jam ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ ζηλεύω από τώρα, πού να βάλεις και τις φωτογραφίες δηλαδή... Θα περιμένω κι εγώ χρώματα πολλά.

    (Υπογραφή: Το έτερον "φάντασμα") ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος23/5/06, 3:12 π.μ.

    spirit λες να το ρίξουμε στα μαγικά? Αν δεν έρθουν αυτοί θα χάσουν! :Ρ

    mindy άργησα λίγο, αλλά την έπιασα την παρένθεση :-))

    όσο για το ταξίδι(α), όποτε βρω ευκαιρία μες στη βδομάδα.. δεν είναι και υπόθεση λίγων λεπτών,να βάλεις τόσες εικόνες σε μερικές λέξεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε είχα χάσει λίγο καιρό με το προηγούμενό μου blog, τώρα που σε παρατηρώ καλύτερα διακρίνω τρελές ομοιότητες:

    Και ταξιδιάρα, και ταυράκι, και ΑΕΚΤΖΟΥ και θα πας στους Pearl Jam?
    Ε, δεν μπορεί, σ' αυτό το τελευταίο θα τα πούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος11/6/06, 7:03 μ.μ.

    Όντως, τις είχα παρατηρήσει κι εγώ αυτές τις ομοιότητες :)

    Ναι, το πιο πιθανό είναι να πάω. Θα κατέβεις? Ωραία,θα 'θελα κι εγώ να τα πούμε -θα είμαι με την αδερφή μου/fan της Amelie! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άμα της αρέσει και η μουσική της Αμελί, πες της να τσεκάρει αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος12/6/06, 11:47 μ.μ.

    Nαι, της αρέσει -όπως και σε μένα.
    Oύτως ή άλλως όμως δε θα μπορούσε να έρθει. Να 'σαι καλά :)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή