Τρίτη, Μαρτίου 28, 2006

"Αλλάζεις... το νιώθω αλλάζεις"

Μπήκε η άνοιξη επιτέλους..



Να κι ένας ωραίος
διαγωνισμός για τον πιο πρά
σινο κήπο και το πιο πράσινο μπαλκόνι!





Άντε, μέχρι τις 25 Απριλίου προλαβαίνετε να ποτίσετε τα λουλουδάκια σας!




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Όχι δεν κοιμόμουν όλο αυτό το μήνα, αλλά όντως ξεκουράστηκα.
Τώρα που τα βάζω κάτω συνέβησαν αρκετά γεγονότα' άλλα τάραξαν όμορφα την καθημερινότητά μου κι άλλα όχι..
Στόχοι δρομολογήθηκαν, συνάντησα άτομα που είχα καιρό να δω, έκανα ένα ταξιδάκι στη Λαμία -έπονται καλύτερα βέβαια-, η γιαγιά μου μπήκε στο νοσοκομείο αλλά τώρα είναι έξω καλά,
η αδερφή μου πήγε στο Λουξεμβούργο για έξι μήνες..
Γνωριμίες, εντάσεις και συμφιλίωση, γεφύρωμα επικοινωνίας λόγω.. προγράμματος καρτοκινητής.
Και μέσα στα μικρά υπάρχουν και τα θλιβερά..
Δυστυχώς έφυγε ο Λ., ένα νέο παιδί από το χωριό μου' το δυστύχημα έγινε λίγο έξω από το χωριό...


2 σχόλια:

  1. έχω ένα όνειρο να πρασινίζαμε όλοι τις ταράτσες μας μετά τα μπαλκόνια μας ωραία δεν θα ήταν. Κρίμα για το παλικάρι. Ελπίζω να επανήλθες δριμύτερη και όλα να σου πάνε καλύτερα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος29/3/06, 4:14 μ.μ.

    ωραία θα ήταν, ναι.
    Ας ομορφαίνουμε τη ζωή μας όσο μπορούμε με μικρές κι απλές κινήσεις, αυτά τουλάχιστον είναι περισσότερο στο χέρι μας.
    Να 'σαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή